tisdag 9 november 2010

Riktig pensionärsjävel

Hej, blir lite segt med uppdatering och så nu när det är så mycket och göra.

Och som topp på allt så håller jag på att bli lite lagom sjuk också. Blir typ alltid såhär när det händer roliga grejer. Haft sjukt ont i bihålorna i princip hela dagen, och ni som haft det vet vilken äcklig typ av smärta det är.

Och för att göra det ännu lite bättre råkade jag ut för en riktigt pensionärsjävel på bussen hem. Först sätter han sig på min väska utan be mig flytta på den ( jag kollade ut genom rutan och lyssnade på musik så jag märkte inte riktigt att han kom, han kunde enkelt och snällt bett mig flytta på den istället att säga sig på den i protest ) sen när jag ska av efter att i princip ha blivit kvävd av att han ta upp båda säterna, då jag ska gå av ett par meter innan bussen stannar då jag visar att jag ska gå av då han vägrar flytta på sig och säger att jag inte kommer av bussen föränns bussen har stannat. När jag väl går av bussen slänger han ur sig något i stil med; nämen titta, du lär dig. Allt detta med ett jävligt arogant sätt också.

Då fick jag bara lust skrika jävla pensionärsjävel nästa gång kan du fan sitta på golvet om det ska vara så!!!
Muttrade iallafall jävla gubbjävel när jag gick av och jag hoppart verkligen på av han hörde! Otrevliga gubbjävel.

När jag kom hem sov jag i tre fyra timmar och när jag vaknade hade tänkt och plugga, men har fortfarande inte kommit dit. Måste verkligen ta tag i det nu. Höres imorgon! Bai!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar