fredag 12 november 2010

Bad bad blogger

Ja, jag är skitkass på att uppdatera, men har helt enkelt haft annat roligt för mig.

I onsdag stannade jag kvar i stan med Louise, hängde lite på kåren och donade innan i vi kollade på någon teater eller vad det nu var. Efteråt hängde hon med mig hem och sov.

För igår så nalkades det ju lite ruggby! Trots att vi båda vaknade upp döförkylda och kunde knappt andas. Men med lite ipren och hostmedecin så funkade det.

Väl på ruggbyn skrek vi oss sådär lagom hesa. Men spännande vad det allt! Synd bara att det inte blev dubbelseger, men tyckte i alla fall att tjejerna vad jätteduktiga! Nästa år tar vi hem alltihop!
Efter ruggbyn blev det förfest hos Sofia någon timme innan vi begav oss mot Palace där vi till vår stora förvåning kom in. Var där inne ett bra tag innan vi begav oss in mot stan för att träffa lite folk innan vi begav oss för att sova. En helt-okej-bra kväll!

Idag har verkligen inte gjort någonting. Hade planer på att åka till stallet med dom pajjades av en fruktansvärd magvärk. Hemsk. Kunde knapppt gå eller stå upp.

Imorgon däremot ska jag ta en riktig heldag och bara pyssla om Queenie. Få va själv där och släppa allt annat för ett tag och inte tänka på något annat. Känner verkligen att jag behöver det.

På kvällen ska jag antagligen träffa min riktigt efterlängtade Camilla!


bild på Louise och mig sen vi solade
på någon rast i våras, mys

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar