fredag 5 november 2010

Nytt objektiv

Halloj, har varit i staden hela dagen. Fixat massa ärenden och handlat lite. Käkade även kinamat, riktigt gott!

Köpte även ett nytt obejktiv idag. Ville haft ett Macro-objektiv, men tyckte inte det var värt att lägga så mycket pengar det, så köpte ett litet canon-objektiv istället. Men har inte riktigt bestämmt mig om jag tänker byta det eller inte. Var inte riktigt som jag tänkt mig, men kanske är en vane-sak, får se hur jag gör. :)

Ikväll har jag bara varit i stallet och donat lite. Nu snart ska mammsen och jag snart kolla på Da vinci koden och dricka och äta lite gotti.
Roligt sätt att spendera sin fredagskväll va? ;)
Men vet ni, jag njuter faktiskt av att sitta hemma ikväll.

Älskar och parta och sådant också, men tycker det är grymt
skönt att slippa fixa sig och behöva ta sig iväg någonstans i
denna kylan! Bara ligga hemma och slöa!


Ska uppdatera
med lite roligare saker imorgon!
Puss-så-länge!

2 kommentarer:

  1. Vad är det för objektiv duu? :)

    SvaraRadera
  2. och ja det får vi ta snart! :D
    bästa vore om jag klarar av uppkörning om cirka två veckor, då kan jag brumma ner till Kalmar, lite bättre kanske. :D

    SvaraRadera