tisdag 30 november 2010

How could you let me end up in this

Hej på er! Hade en något annorlunda dag än väntat idag. Hade tänkt mig första lektionen aka Tae-kwando som vi skulle ha, men tack vare min underbara mentor fick jag skriva nationella fram tills elva. Lagom snopet!

Efter det va de öl-prov innan vi slutade strax innan ett då jag och Louise begav oss mot stan för att bränna lite pengar. Men jag hittade nästan ingenting som jag verkligen ville ha!?
Förutom ett par spets-srumpbyxor som jag fick med mig hem och sen kollade jag på en stickad långklänning. Fast jag köpte den aldrig. Är lite osäker på om jag verkligen passar i långklänning eftersom jag är så kort? Kanske springer förbi och köper den imogon istället, tål att funderas lite på haha!

Eller juste, det fanns några riktigt grymma t-shirts i den nya butiken på baronen också. Men inte mycket mer än så.
Skulle verkligen vilja ta en helg i Stockholm eller Göteborg och få se lite nytt!

Imorgon är det lång skoldag som gäller, men 3e provet denna veckan! Wish me luck! För det lär behövas. Efter det kanske lilla stig hänger med hem!

Har även planerat in massa roliga grejer till helgen, så tycker att veckan gärna får gå lite fortare!


Bild sen innan jag klippte lugg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar