fredag 26 november 2010

Om jag hatar folk med Dubbelmoral? Svar ja!

Har verkligen svårt att gilla denna vintern. Försöker känna myskänsla och tänka någolunda possitivt, men så fort jag går utanför dörren så fryser hela jag till is och jag kan verkligen inte tänka på något annat än hur kallt det är och hur ont det gör.

Dagen so far har varit ganska så bra. Hade bara en lektion idag på morgonen och efter den begav jag och maja oss ut mot Hansa för att spendera lite pengar. Dock hann jag inte det, så får göra det i helgen istället, hittade lite fina grejer som jag tänkt och haffa! Istället för shopping käkade vi köttbullar på Ikea, för 16 kronor! Mumma!

Ska snart bege mig mot stallet och lite senare mot Ölandet för lite vattenpipa, rosè och mys med några tjejer! Cya!

2 kommentarer:

  1. man måste vänja sig vid denna plötsliga vinter.. du överlever! :):)
    man skulle försöka fixa lite extra pengar så man kan ta sig till Kalmar sen! Är det mycket snö i Kalmar nu? :)
    // Adam
    adampetrini@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Svar; Jag bor ju inte i kalmar, men ja det är det verkligen!

    SvaraRadera