torsdag 4 november 2010

New haircut

Hej!
Dagen började med att åka in tidigt till Kalmar för färgning och klippning av håret!
Färgade håret lika mörkt som jag haft innan ungefär, men la även i lite röd-violetta slingor! Och sen när det var dags och kippa det kännde jag att jag också behövde förnya mig lite nu när det är höst och allt. Så jag klippte snelugg! Har haft det innan, men det var long time ago! Så just nu är luggen i kortaste lagret & lite "busig" om ni förstår vad jag menar, men det lägger ju sig med tiden & jag är nöjd iaf!

I alla fall, efter jag var färdig mötte jag upp minefterlängtade Camilla! Som bjöd mig på lite födelsedags lunch på Le Crossiant (känner mig som en stammis där nu, he he). Blev panini & sen fika med chailatte! Riktigt gott var det. Efteråt rullade vi typ ut dock.

Sedan hängde vi mest bara lite & jag köpte tillslut den underbara röda bodyn som jag spanat in!





Vet att jag ser lite borta ut på andra bilden, men skulle mest visa en helhetsbild på hur det blev & framför allt dom röda slingorna. Men så blev det inte riktigt. Men dom syns verkligen jättemycket i verkligenheten än på bilen, men bättre bild kommer.

1 kommentar: