måndag 15 november 2010

Opepp på allt

Ja, typ allt i alla fall, utom att se på harry potter. Blogga känns det som om jag inte hinner heller, så jag gör det när jag har lust och hinner!
Orkar verkligen inte göra någonting. (Och nu låter jag typ schizo om man kollar på föregående inlägg) men känner verkligen så. Funderar nästan på om jag fått en liten släng av vinterdepression.

Anyways; gick hem från skolan runt ett idag, pallade inte att gå och hosta och ha ont så jag åkte hem och slumrade visst till. Bara sisådär 4 timmar heh.
Nä, ska inte fortsätta klaga, utan ska hoppa i lite andra kläder och bege mig mot stallet.

Imorgon har jag 3 lektioner och sen blir det fikatime med min kära misan.
Lovely!

1 kommentar:

  1. sv: bläk! det är skitjobbigt. Nä, jag va lite rosslig innan, men jag vene. Hoppas det går över snart!

    SvaraRadera