tisdag 12 oktober 2010

"Varje dag föds en ny socialdemokrat, så använd kondom"

Hej, kom nyss hem från stan. Dagen bjöd på idrott 8.10, utomhus! Borde vara olagligt att tvinga ut elever i sånt här väder. Var igen rolig upplevelse direkt. Sen lite introduktion av lite nya kurser; Ansvarsfull alkoholhantering & drycker! Sistnämnda tror jag kommer bli en awsome kurs!

Efter skolan pyste jag och Louise mot stan. Tog en chailatte och pratade mest. Lika mysigt som alltid. Och slutligen var jag på mitt första muf-möte! Vilket var ganska najs! Kommer antaligen gå igen. Nu nyss hamnade jag här & känner mig stressad som ett as. Har 2 lagom roliga uppgifter som ska göras till imorgon. Jag måste dusha också, & håret måste definitivt få sig en tvätt också. Sen skulle hästen behöva ridas också, men det blir ju svårt eftersom det blir mörkt så jävla tidigt. Sen vore ju lite dh inte helt fel heller!

Nu ska jag slänga i mig lite mat & försöka få lite ordning på alltihopa! Skriver hopefully later!
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar