fredag 8 oktober 2010

Allting går utom nyfödda bebisar

Tjoho, idag var sista dagen av min praktik, jäkligt skönt. Även om det har varit kul så är det najs & komma tillbaka till skolan och se mina tjejer igen.
Anyways, efter praktiken drog jag till cis där jag träffas hedvig & maja, även majas klasskompisar. Hur som som helst började vi snacka politik, vilket ledde till en inbjudan till MUF-s möte/fika på tisdag! Vi får se om jag kanske beger mig dit :)

Efter att jag varit på cis mötte jag upp Louise & vi invigde nya Max i Kalmar, hamburgare & milkshake de luxe(eller vad det nu hette)! Riktigt najs!
Sen träffade vi Linnèa och vi drogrunt på stan ett par timmar innan jag mötte upp mamma på maxi och sen åkte hem!

Nu sitter jag och kollar på csi tillsammans med texmex tacochips & dipp. + en Aquatini melon rush! Har ni smakat den? Underbart god!

Hittade föresten en söt ring när vi var på maxi, visar upp den imorgon! Pussis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar