måndag 25 oktober 2010

Save up all your tears, you might need them some day

Så, nu är jag äntligen hemma och har fått i mig lite mat a là toast skagen!
Nom nom!

I fredags var det som sagt tjejfest med tjerna i klassen. Näst intill alla var där, så det var superkul! Åkte i alla fall hem till Camilla efter skolan, fixade mig där innan jag begav mig mot Felizia. Hade en helt galen kväll med tjejerna! Massa snack, dans och helt galna ideèr! Med andra ord en sjukt bra kväll! Tänkte i alla fall berätta lite mer detaljerat när jag fått bilderna sen kvällen! :)

I lördags hade Louise och jag egentligen tänkt och festa, men efter att ha sovit halva dagen och ha legat i soffan resten av den hade jag verkligen ingen ork, så jag åkte till Louise på Öland och hade myskväll med henne och Lìnnea. Åt massa popcorn, kollade på Juno och somnade hyfsat tidigt.

Dagen efter följde Louise med mig hem och lagade en riktig söndagsmiddag och var i stallet. Avslutade kvällen med John Tucker must die. Ganska awsome helg.

Idag har jag i pricip inte gjort någonting. Imorgon blir det skola och sen antaligen Muf-möte!


dagens otroligt nödvändiga köp!

Nu ska jag kolla klart på csi och spela lite bubbles. Intressant inlägg va? ;)
Gonatt på er! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar