tisdag 19 oktober 2010

Boring life

Hej på er. Har inte så mycket roligt att skriva direkt, gör typ samma sak varje dag. Vilket inte riktigt är min grej. Dagarna rullar i alla fall på & jag lider av lite vinter(& höst) depression.

För idag har det inte varit långt ifrån att bryta ihop. Hade idrott, alkoholhantering & dryck, vliket var ganska chill. Sen efteråt när vi slutat hade jag klara a kursen i matte. Då gick det bara inte. Orkar inte gå in på massa detaljer, men kortfattat så kommar jag & min mattelärare inte riktigt överens då han inte klarar av att förklara saker mm. Hade velat be honom dra någonstans.

Anyways;
Något possitivt är i allafall den kommande helgen. För på fredag är det tjejfest med tjejerna från klassen som gäller. Tror att det kan bli ganska bra faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar