onsdag 27 oktober 2010

I wanna make your bed for ya, then imma make you swallow your pride

Hej, har varit en väldigt mixad dag idag, det som var kalas var den inställda idrotten vilket innebar sushi på lunchen och en snabbis på stan, fick med mig en söt lite röd klänning hem. Så som jag har sucktat efter en röd klänning!

Det som var lite sämmre var dock de sega lektionerna och den tråkiga stämmningen i klassen. Efter skolan hängde Louise med mig hem och sen vidare till stallet. Sen åkte vi och hämtade kebab och tryckte i oss + lite marängsviss! Så nu spricker vi snart!

Just nu är det Grey's Anatomy som gäller och om ett tag blir det sista avsnittet av Kungarna av Tylösand! ♥


Någon som sa att jag böhövde en klippnig? Fick frågan om jag hade löshår idag, antar att jag ska ta det som komplimang?!

1 kommentar:

  1. nej nej nej! Det är jag som behöver en klippning! :D Men hur det ska klippas, vet jag inte riktigt..

    SvaraRadera