onsdag 13 oktober 2010

K-kinda busy

Hej, har egentligen inte så mycket att säga. Var inte i skolan idag, pga av privata själ som jag inte tänker skriva här. Imorgon blir det fullt ös medvetslös. Ska gå upp extra tidigt och ta buss 20 i 7 för att hämta mina köksskor på apuplatsen, för att jag måste ha dom när skolan börjar. Då vi ska laga igenom hela menyn som vi ska servera på fredag då vi ska ha öppen resturang för första gången! Efterskolan ska jag fixa lite ärenden och sedan frysa röven av mig och köa! Sen hem till en kompis & sova sen upp och ha första resturangdagen som sagt då. Så ser det närmaste dyngnet ut. Wich me luck! Ikväll har jag motionerat min häst också, så nu vet jag hur det känns och sitta på en studsboll, galet pigg var hon.


min fina tjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar