tisdag 5 oktober 2010

There is a new housewife in town

Hej på er! Min dag började sådär äckligt tidigt idag eftersom jag började vid sju imorse. Jobbade till ett då jag snabbt mötte upp mamma och åkte ut till stensö vårdcentral. Pratade med läkare och tog blodprov i fringret. Eftersom jag inte pallar och ta i armen. För ta i fingret brukar ju inte vara så farligt, men denna gången måste det ha kommit fel eller något, för det gjorde riktigt ont! Fick i alla fall höra att jag var frisk förutom min ständigt kommande huvudvärk. Kom fram till att antagligen var spänningshuvudvärk. Detta kunde tydligen botas genom styrketräning speciellt, så får se hur tiden blir när jag kommer tillbaka till skolan för då ska antagligen ett gymkort på friskis införskaffas igen!

Efter det åkte vi i alla fall och handlade en snabbis innan vi åkte hem och lagade mat. Gjorde faktiskt en sjukt god soppa, all by myself! Direkt efter somnade jag i soffan, skönt!
Pållen min fick ledigt idag!

Nu ska jag göra serverings-uppgiften och sen ta fram lite taco-chips och ladda inför sesong sjus första avsnitt av Desperate Housewives! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar