onsdag 4 augusti 2010

So dance like it's the last time of your life

Tjoho!
Ett par dagar sen jag uppdaterade nu.
Jobbade både måndag och tisdagen, nio timmar båda timmarna så var lite segt, menmen, moneymoney haha!

Idag tog jag en riktigt sovmorgon vilket var välbehövt, innan eftermiddagen, då jag åkte in till stan och mötte upp camilla och kollade runt lite innan kära Julia kom och joinade oss! Var nästan exakt ett års sedan vi träffade henne så det var verkligen på tiden! Vi käkade på 4-kök, snackade. Riktigt mysigt! Kollade även på stan i jakt efter hitta något tills imorgon. Hittade dock inte det jag letade efter riktigt, men hittade lite annat så kör kanske på något av det imorgon? iallafall!

Nu ska jag snart sussa för imorgon är det jobb som väntar mellan 10-16. Men sen efter det så äre snabba ryck hem & sen vidare till Sofia för en kanoners förfest med alla brudarna innan rix fm! Awsoome! <3




rosa basic linne & svart "övertröja" med spets


kass bild då den är mycket snyggare i verkligheten, men denna får duga.
Båda från gina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar