lördag 21 augusti 2010

Sista jobbdagen avklarade, score!

Hejhopp, kom hem från jobbet för ett tag sen. Jobbade sista jobbdagen ikväll! Både skönt & lite tråkigt faktiskt! Kommer sakna mina jobbkompisar haha! :( Nu nyss käkade pappsen och jag som är ensamma hemma för en gångs skulle lite rökta räkor(från jobbet) och jag firade med en cider! Nu hamnade jag här lite lagom mätt också! Ska snartslänga mig i soffan för lite film & after eight!

Igår efter jobbet åkte jag iallafall till camilla, vi fixade och donade innan Maya kom, då vi drog på lite fest i dalen! Födelsedagsfest för några tjejer. Helt okej-trevlig kväll (bortsett från några 95 or). Blev iallafall en ganska så tidig kväll då vi vinglade hem (ett par hundra meter hem till millis ha ha.) och somnade med snurrigt huvud på kudden! Det var allt jag hade att säga! Uppdaterar nog ett par gånger imorgon eftersom jag är ledig nu! ;)
Puss på er!

1 kommentar: