onsdag 18 augusti 2010

In my imagination

Hallå! Orkar inte dra hela förra veckans historia om vad jag gjorde mer än att jag var med lilla Stigsson och har besökt Ikea en massa. Hela fyra gånger på två & en halv vecka!? Allt detta för att få ihop något som ska lika en gaderob. (+ en hyll-bänk, nivet sån där man kan stoppa in lådor i) Så nu återstår det två vägghyllor & två korgar så är den helt klart! Hade tänkt och visa nu det men funderar på att vänta tills allt är uppe, får se imorgon!

Igår; mötte upp Ebba i stan och fikade och kollade runt. Fick med mig några grejer hem!
Sen vidare hem till henne för chillkväll, mys. När vi vaknade imorse begav jag mig mot stan & vidare mot Camillis. Har spenderat i stort sett hela dagen där. Massa kaffe, snack och Trivial Pursuit. Nu är jag iallafall hemma och har käkat & vart hos hästen osv. (Oj, vad intressant det där blev hehe). & för att göra det hela lite mer intressant så ska jag ner & dricka te med kanel i nu!
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar