söndag 1 augusti 2010

Man kan inte vända så fort vägen blir brant

Hej, lite om vad som händet under senaste veckan.
I tisdags vankades det lite ettårskalas för lilla Arvid som hölls på fiestas uteservering på kvällen, ganska chill. Onsdag - stan en snabbis fick med mig lite hem som jag skrev om häromdagen. Day after that, då kom kusinerna. Sen fre-lör jobb till klockan 4 då det var snabba ryck hem. Snabbt in i dushen innan Hedvig kom & sen på med smink, skor och alltdär till och in mot kalmar till Johan & Issas nya lägethet för Inflyttningsfest/23 årsfest riktigt trevligt! Dansade osv fram tills halvtolvslaget då det var dags att bege sig hemmåt efter en trevlig kväll, dock lyckligt ovetandes om att mina små kissemissar ínte längre fanns kvar. Nä, nu ska jag inte deppa mer. Nu är det som det är och det är bara att bita ihop jävligt hårt och fokusera framåt. Imogon är det jobb som gäller! Ska även försöka fixa så att helgen och veckan går ihop! Blä, all pepp har försvunnit och just nu önskar jag bara en vecka fri från jobb och fest. Bara få va hemma och pausa lite.


Finns ingen bild i världen som skulle passa in just nu, så fick bli en gammal bild på en liten chey i sjuan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar