torsdag 26 augusti 2010

Bad bad day

Haft en riktigt pissig dag idag, konstant ont i magen = kunde knappt äta något av den (faktiskt riktigt goda!) skolmaten. Resten av dagen bestod av två långa pass med bara information i servering och resturang, alltså flera timmar av bara lyssnande, vilket inte riktigt är min grej. Kom hem sen runt halv fyra och vaknade halv åtta efter fyra timmars sömn i soffan, välbehövligt! Känns redan lite bättre.

Nu ska jag iallafall tvätta och städa lite (vuxenpoäng till mig!)

Imorgon är det tydligen skolfoto som gäller. Åter ett foto som man som vanligt kommer bli "supernöjd" med hehe..

Förra årets skolfoto, jag undrar verkligen vad han sa för att få mig och se so glad ut haha


BTW! Har gått fyra dagar nu, och jag kämpar gärnet med att sluta röka! Men so far so good! Trots miljoner hjärnspöken som vill få mig att röka. Men denna gången ska jag fixa detta!

1 kommentar:

  1. är det när en fotograf kan få en att le så, som den är duktig? haha :)
    Söt är du iallfall, hoppas det går bra med att sluta röka! :)

    SvaraRadera