måndag 9 augusti 2010

100809

Tjoho, about my day; Höll åter igen på att dö när alarmet ringde halv nio imorse. Men tack och lov var det en riktigt lugn dag på jobbet, för första gången på hela sommaren. Hann med massor utöver min vanliga syssla. Lärde mig lite mer av kassan osv. Direkt efter jobbet åkte jag och tog andra gardasil sprutan, blä! Är galet spruträdd, men överlevde iallafall!

Något annat som jag upptäckt är att jag blivit en kaffemänniska! Jag måste ha kaffe på jobbet på morgonen om jag ska vakna ordentligt. Även framåt eftermiddagen blir det nödvändigt. Men bäst av allt(eller kanske sämst av allt?) Kaffe & morgoncigg, so bad but so worth it!

Nu sitter jag & kollar på The Diplomat & tänkte springa & dusha nu i 22.00-pausen!
Imonkväll kommer min lilla stigsson!


bild sen någon gång i våras

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar