måndag 13 september 2010

Your silence is slowly killing me

Hej, dagen har bestått av (massa grejer att bara få gjorda, lite det känslan iallafall hade jag när jag vaknade med skallebank). Först Engelska b - lektonen sen snabbt iväg till praktiken för första fagen ute i serveringen på Calmar Hamnkrog. Var inte så hemsk som jag trodde! Så jag ska nog överleva fast jag inte tycker om vissa grejer på serveringen. ;) Efter det drog Felizia till donken en snabbis innnan jag gick och fyllde på mina ögonfransar hos Emma. (Hade jag haft mina andra dator skulle jag slängt i en cambild!) Sen hem & rida ut en sväng & sen till det bästa av allt, bänka sig framför halv åtta hos mig! Love it <3 haha! Nu ska jag plocka ut lite bilder till dom nya ramarna och sen sussa sött!

Btw, det roliga med att sitta på den stasionära datorn är alla gamla egobilder!
Här är några av dom!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar