fredag 17 september 2010

Inspark

Hejhopp, var ett tag sen jag skrev nu såg jag. Har haft en riktigt fullspäckad vecka, bytte "station" på praktiken. Är fortfarande på Calmar Hamnkrog, men i servisen denna vecka. Blir långa ganska dagar och intensivt jobb, allt annat mot skolan, men helt okej för det mesta så!

Igår var det inspark på kvällen. Vi började med förfest hos Putte med Sofia, Fanny och ett gäng till! Runt tio bara det av ut mot stan för lite "mingel", kan man säga det? Låter töntigt.
Iallafall, träffade massor av trevligt folk, runt ett begav jag & Hedvig till våran sovplats och somnade snabbt i soffan! Och idag var det med ett dunkade huvud och en enorm trötthet som jag släpade mig upp till praktiken. Har nog aldrig önskat att jag bara legat i sängen så mycket som då, men jag fixade det, trotts att jag vimsade till det lite och glömde grejer här och var, men jag skyller på tröttheten! Nu sitter jag iallafall hemma, trots att det är fredag njuter jag verkligen av att bara äta chips och dricka cola! Yum!


lite mindre snygg bild på mig & hedvig från igår. snodd av camillis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar