lördag 11 september 2010

Lyckad tjejkväll och städning!

Hejsan! Gårdagen bestod av ett par timmars praktik på morgonen innan det var hem en snabbis för dush och fix innan det bar av mot Sofias lägenhet för en riktig tjejkväll! Blev en riktig lyckad kväll med massor av snack, sjuka och roliga grejer som avslöjades. BUT, det som händer och sägs i sofias lägenhet, stannar också i sofias lägenhet såklart! Kvällen var iallfall riktigt lyckad! Somnade efter två någongång i soffan, trots massa snack och musik från Sofia, Fanny & Erika som fortfarande var vakna!

Tog bussen hem hyfsat tidigt imorse och har ängnat hela förmiddan åt att dricka kaffe, lyssna på massa gammal musik på spotify och städa hela huset! Har även fixat lite på rummet med. Typ satt upp dom sista hyllorna och lite sådant, så nu är lilla renoveringen snart klart! Snar ska jag käka lite god mat och sen hade jag tänkt bege mig till stallet för och motionera min lilla bäbis! Sen kanske Hedvig tittar förbi en sväng ikväll med!
Har inga roliga biler och bjuda på heller eftersom hårddisken krashade på min bärbara dator. Som tur är lämnade vi in hårddisken så nästan alla bilderna klarade sig! Men snart kommer laptopen tillbaka som tur är!

Förövrigt saknar jag min lilla camillis! Vi måste catcha upp lite, det behövs verkligen! ;)
Hade icke mer & säga!

So long biatches! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar