måndag 20 september 2010

I throw my hands up in the air sometimes Saying ayo! Gotta let go!

Hej, känner att jag har blivit lite dålig på att uppdatera, men ska bli bättre! :-)
Nu har jag precis hoppas i stickade myströjan & fixat lite iskaffe med. Har massa plugg och apu-uppgifter som jag måste ta tag i, trodde att det skulle bli ganska chill med plugg under apun, men icke.

Igår var ju somsagt valet som alla skrivit om på sina bloggar. Orkar inte gå så mycket på det mer än att jag tycker det är förbannat bra att alliansen sitter kvar fyra år till!

Anyway, tycker förövrigt att det verkligen börjar kännas som höst nu, kallt & grått och allmänn deppkännsla. Lite tråkigt efter en så grymt skön sommar! Det positiva med hösten är väl dock alla snygga höstkläder & boots! Nä nu måste jag ta tag i plugget. Cya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar