fredag 23 juli 2010

Skor & Wallander

Hejhoppsan!
Kom hem för någon timme sen. Var ute i Hossmo och kollade och fixade i ordning lite för bröllopet imorgon, kommer bli superfint! När vi var färdiga åkte vi och käkade på bk en snabbis, and I love it! Skulle verkligen kunna äta där varje dag hah!
Iallafall så blev det en snabbis på modehuset med för att kolla på ett par skor till bröllopet eftersom jag var sugen på ett par nya. Hittade inte direkt "dom" jag letade efter så jag får köra på dom jag redan har. MEN, jag hittade ett par andra på rean för en hundring som kostat flera hundra innan, score!
Hittade även en ring och ett bälte! Bilderna på ringen blev helt fucked up och naglarna ser ut som skit, men ringen var grymt fin iallafall! pss, la ni märke till att den var grymt den från topshop? ;)

Lite senare blir det en snabbis bort till min kära lilla heest och sen filmkväll bestående av bästa barndomskompisen & Wallander! mysigt









perfekt till långklännning eller de höga slitna jeansshortsen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar