lördag 10 juli 2010

Diggin' bitches

Tjo, har vart en riktigt lång dag även idag började med att åka till Sandbergens festplats där Öland Roots ska hållas, skulle jobba där, började vid 9 och startade med att gräva typ 70-80 cm djupa hål för att sätta ner stolpar till stängslet i. Jag, Camilla, Carin, Måns och två tjejer till var det som gjorde det, och det var ingen liten sträcka om man säger så, blev väldigt många hål haha! Sen att solen verkligen stekte på gjorde det ju inte direkt bättre, ska inte klaga men sjukt varmt var det! Höll och grävde och stängslade i stort sätt hela dagen. Slutade vid 6 och åkte hem och somnade direkt ett par timmar i soffan. Skönt.

Nu sitter jag och försöker komma på hur jag ska fixa låset till min resväska som jag just lyckades pajja.
Skulle byta kod på lilla resväskan som ska med till roots, problemet är bara att jag stängde låset och snurrade lite, utan och kolla, och sen snurrade lite till. Sen när jag skulle öppna insåg jag att jag bytt kod utan att veta till vilken, suug!

Nu ska jag iallafall snart sova för imorgon är det möhippa för syster som gäller, så först blir det champangefrukost följt av massa andra roliga grejer ;)


">
Lite pepp inför Roots

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar