söndag 18 juli 2010

ÖLAND ROOTS 2010 ♥

Är hemma efter en heelt galen helg på Öland Roots!
Fylld av massa festande, bra musik, bacon-ost, nakenbad mitt i natten och massa annat!

Helgen började redan på torsdagen då jag, Camilla & Carin åkte upp till Sandbergen, vi packade upp och fixade lite innan det var dags för lite alkoholförtärning. Kvällen var riktigt chill och avslutades med lite strandhäng. Riktigt mysigt.

Dag nummer två var lite i samma stil fast bättre. Blev även nattbad, powernap på kvällen följt av pizza, mer chill på stranden, kollade på Helt Off som verkligen föll mig i smaken!

Sist och bäst var lördagen som var ännu sjukare och ännu bättre trots att det regnade ett par timmar på dagen då vi alla bara satt och degade/sov i tältet innan folket kom igång. Kvällen bestod av Kapten Röd som var helt jävla awsome! Följt av ozo(?)-shottar, 80 procentig strårom och en massa dansande. Sen runt 4 bestämmde millan och jag oss för att ta en nakenbad, med conversen på dock, vilken inte känns så där smart i efterhand. Får hoppas på att dom går och få vita igen!

Idag har jag sovit bort nästan hela dagen sen jag kom hem. Har även dushat bort festivalsunket vilket var väl behövligt! Förövrigt har jag tyvärr inte några som helst bilder från helgen då jag valde att lämna systemisen hemma! Men ska se om jag hittar några iallafall!
Just nu ligger jag fortfarande helt utslagen i soffan och kollar på film men somnar vilken sekund som helst, vilket kanske är lika bra efter det är jobb som gäller hela dagen imorgon!

">
">
2 av låtarna som spelades med Helt Off, dock mycket bättre live!


">
helt klart bästa ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar