måndag 12 juli 2010

Möhippa + jobb

Hejsan, lovade att jag skulle berätta om möhippan idag so here it comes!
Dagen började med jordgubbar och champange i stadsparken vid elva, då jenny blev kidnappad och ditförd med ögonbindel. Satt där och snackade och gjorde lite annat innan det var dags för promenad upp till pias, jennys mammas längenhet(vi är halvsyskon) där vi satt på innegården och drack cider och pratade massa sex och minnen! Riktigt kul haha! Efter någon timme kom en massör som gav henne en helkroppsmassage en timme innan det var dags för sexpartyt! Som bestod av uppvisning och massa snack kring alla produkter/sexleksaker. Direkt efter det blev det på med festkläderna och iväg till borgholm för att käka på pappa blå, riktigt gott! Satt där ett bra taq innan tjejerna över tjugo drog vidare till Strand för en utekväll med massa uppdrag åt jenny och skoj!
Medans jag och ebba gick en sväng i borgholm och kollade innan vi drog hem. Hittade ett par liknande Rayban Wayfares-glasögon också! Åkte hem och somnade riktigt gott!
Kan olyckligtvis inte lägga ut några bilden från möhippan då dom ska va med på bröllopet, men om dom inte slängs upp här efteråt så finns dom på facebook.

Dom riktigt Rayban Wayfares

Idag vaknade jag runt nio av väckarklockan med en liten baksmälla och hejdundrandes huvudvärk! Hade verkligen behövt ligga kvar och sova ut, men istället var det jobbet som gällde! Jobbade hela tio timmar! Vilket är ganska mycket för mig som inte är van att arbete så mycket fysiskt! Nu efteråt är jag ganska lagom död, men ska ta mig en snabbis bort till Queenie innan jag pakerar mig i soffan med en film!
För imorgon är det åter igen upp tidigt som gäller, för en heldags jobb på Öland Roots igen.. Woho.
Ciao!


bild sen förra veckan

1 kommentar: