onsdag 7 juli 2010

00.59

Hej på er!
Idag har jag bara legat i hela dagen och kollat mig igenom halva sesong-fem-boxen av Desperate Housewives (L) Efter det fixade jag världens godaste middag till familjen bestående av vitlöks&lime-marinerad-kyckling och egna klyftpotatis med tillbehör. Mums!
Efter det åkte jag och red med Kajsa, gick riktigt bra trots mycket nytt omkring.

Nu kom jag hem från en mysig kvällsrunda med min granne och bästa barndomskompis.
Cycklade först en runda sen satt vi ock käkade chokladbollar, blev dock lite sent innan jag åkte hem, med det var riktigt mysigt!

Förövrigt så kom mamma hem med dehär idag!



sött linne med paljetter


min efterlängtade jacka! båda två från åhlens

and on (insåg dock inte att jag såg gravid ut på bilden föränns jag la upp den haha!)

Nu ska jag kolla på ett avsnitt till av Dh, för imorgon är det jobb vid tio som gäller! Så Gonatt ♥

1 kommentar:

  1. sjukt snygga grejer, både linnet och jackan. :D bring it to rooots säger jag bara ;) haha puss på dig

    SvaraRadera