tisdag 8 mars 2011

Round it goes

Hej på er! Skönk precis ner i soffan, dödstrött. Fast jag inte borde vara det. Råkade försova oss så pass mycket att det inte var någon idè att åka till skolan idag. Så har mest chillat, men även börjat mitt engelska arbete lite grann. I eftermiddags stack jag in till stan med mamma och fixade ett ärende och köpa lite undisar. Försöker ju hålla i pengarna, men kände att jag behövde lite nytt!

Nu ikväll agerar jag barnvakt och har lagat en egen variant på Korvstroganoff, plus lite pasta till Lillebror! Eftersom att jag försöker äta så mycket Lchf som möjligt. (men absolut inte för att banta eller dylikt! utan enbart för att må bra, & Tro Mig! man märker skillnad!



Körde på en stor tisha och skinnjacka idag! plus tjock halsduk & converse såklart!
Blir så glad av vårvärdet som börjar visa sig nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar