söndag 20 mars 2011

Lördag + Söndag

Hejhejhej, börjar med att berätta om gårdagen som inte alls blev som jag tänkt mig! Efter att Louise (& ja, jag umgås bara med henne, förvånade?) åkt hem så spenderade jag lite tid i stallet och var ute och gick ett bra tag med ponnyn min. '

Framåt kvällen hade jag tänkt och åka till Ölandet för chillkväll, men så blev inte fallet. Hamnade istället hos en kompis där det blev öl och chillkrök. Sedan vidare mot yttligare förfest innan vi hamnade på pipes. Hade jättetrevligt och träffade massa nya härliga människor innan jag tog nattbussen hem och sussade sött! Så från att ha suttit osminkad i munkjacka i väntan på att ta buss till Öland, till att ha smitit in på toaletten och dragit på ett lager mascara och begett mig ut istället så var det en bra kväll trots allt!

Hittade 2 bilden på telefonen sen igår, men för allas bästa skippar jag nog att lägga upp dom , haha!

Idag har jag verkligen inte gjort något roligt som är värt att babbla om. Stallet, städat & kollat solsidan som alla andra gör på söndagskvällarna! Har också hunnit med att kolla på filmen förtrollad ikväll. Så himla söt film!

Nä, nu ska jag snart bege mig mot sängen, imorgon väntar möte i skolan
(trots studiedagen) Gonatt på er! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar