söndag 6 mars 2011

I guess there's just a part of me that likes to bring you down, just to keep you around

Har blivit lite dåligt med uppdatering under helgen eftersom den har spenderats hos Louise. Har rökt vattenpipa, käkat god mat, träffat trevligt folk, gått på stan och fikat med Millan, gått promenader, skrattat åt småsaker, pratat om livet & gråtit en skvätt över det ena och andra och spelat vem där! Men andra ord, en väldbehövlig helg, med lite paus från andra saker!

Imorse begav jag mig i alla fall hemmåt ganska tidigt. Väl hemma har jag varit i stallet och varit ute och gått med min pålle. Har också hunnit med en riktig storstädning av rummet och en lång dush! Så nu sitter jag nergosad i den renbäddade sängen med mat i magen och nymålade naglar och lyssnar på fin musik!

Hade tänkt och hinna med lite plugg och en liten promenix nu ikväll innan solsidan!

Om det är sol imorgon också så ska skinnjackan invigas för igår tillsammans med conversen! (trots att dom varit på någon vecka) För håll med om att allt känns en liten aning lättre när det blir lite sol ute!? Förövrigt så ska det köras stenhårt med LCHF i veckan som kommer också..

Hade inte mer att berätta, hörs när vi hörs!



1.cool tjej i glasögon och cool tjej#2 med skevt fejs!
2.god lördagsmiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar