torsdag 13 januari 2011

you're just an animal developed into

Igår var ingen bra dag. Men somehow lyckades jag somna i alla fall.

Dagen idag har därimot varit ganska mycket bättre trots att dan startade med en 30 minuters sen buss till skolan. Men förövrigt ganska bra, hade lite sovmorgon och slutade hyfsat tidigt också. Efter det blev det stan en sväng för lite sushilunch.
Skulle köpa ett par skor som jag tittat ut, men eftersom dom inte alls satt som jag tänkt mig fick jag med mig ett annat efterlängtat plagg hem!

Dessutom köpte jag även mitt första plagg på en secondhand-butik någonsin! Tycker det är lite halvcreapy, men som tur fanns prislapp och allt kvar så den ska nog kunna användas lite i sommar!



Bilderna ger verkligen ingen rättvisa (as usual) men båda sitter grymt snyggt på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar