söndag 30 januari 2011

deppsöndag

Nu hamnade jag här igen, anledningen till den tomma bloggen är serveringen & en bra helg! Torsdag-Fredag körde vi servering i skolan,och fy va slut man blir av att!
Så fredagskvällen fick helt enkelt spenderas hemma hos mig med Louise! Kommer knappt ihåg vad vi gjorde?! Haha.

Lördagen börjades med sovmorgon & god frukost innan det bar av mot stallet där några mysiga timmas spenderades! På kvällen begav vi oss in mot kalmar & Cafè Dream för käk & mys med gamla tjejligan sen nian! Mycket trevligt! Efter lite häng där & i staden mötte jag upp Louise igen & vi mötte upp yttligare lite trevligt folk innan vi gick hem & sov. Idag har jag bara drygat, sovit & pluggat! Ska snart bege mig mot fina pollen min!
Höres!


Söta Linnèa & jag igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar