tisdag 11 januari 2011

Save up all your tears

Hej, blev lite annorlunda dag än vad jag väntat mig idag! Började med att vakna upp här hemma med Louise, en sisådär tre timmar senare än vad jag tänkt mig. Klockan två! Hur lyckas man faktiskt sova så länge?
Kastade i oss lite te och hoppade i lite kläder och tog bussen in till Kalmar där Lousie åkte hem och jag mötte upp Hedvig för lite fika och käk på 4kök, gott som vanligt.

Efter det blev vi upphämtade av lite trevligt folk och begav oss ut mot skogen, i detta fall kallat rockneby.
Åkte skridskor (fast inte jag då, hehe) och grillade korv! Riktigt mysigt haha

Så nu har jag precis tagit en varm dush och svept in mig i morgonrocken! Ska fixa lite på datorn och sen försöka sova, trots att jag vänt lite för mycket på dygnet under slutet av lovet. Hörs imorgon efter skolan!


jag & snyggistjejen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar