måndag 7 februari 2011

Where we still kissing when you knew

Hejhopp! Hade tänkt att skriva ett lite längre inlägg men mitt Internettet vill inte riktigt sammarbeta atm så skriver från telefonen.
Serveringen i torsdags gick kalas! Fredagen däremot mådde jag Inge vidare så begav mig hemmåt och spenderade resten av dagen i soffan i princip. Lördagen var jag lite duktig och gick upp och pysslade om min pållen min riktigt ordentligt innan jag och Louise begav oss mot henne och hade en myskväll!
Igår träffade vi en trevlig person och fikade och lite innan vi bytte ut fikat mot middag och kaffet mot lite god dricka och hade en lite lagom crazy men ändå trevlig kväll!
Och för att avsluta den lite förlängda helgen så har jag spenderat eftermiddagen hemma som barnvakt åt lillebror. Har käkat god mat och kollat på 102 dalmatiner. Skönt och välbehövligt efter gårdagen.

Nu ska jag packa ihop lite grejer inför imorgon innan jag somnar! För imorgon står en hel del bra grejer på schemat!
Nattinatti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar