lördag 26 februari 2011

För jag har trillat dit, jag har fallit, jag har vaknat.

Lite dålig uppdatering igen. Men men. Kvällen igår var bra. Flippade konversationer och lots of laught! Började på Monokrom där vi kikade på Sweet Remedy och några andra innan vi begav oss i allt för snabbt tempo mot lägenheten där det skulle partajjas! Hade en riktigt trevlig kväll som avslutades med lite urspårat fyllekäk på Max innan vi drog hem & nannade!

Idag har jag med nöd & näppe tagit mig hem från stan med en grym magvärk. Dock självförvållat eftersom jag mer eller mindre struntat i och äta senaste dagarna. Så snart ska jag och min uppfuckade mage ta och käka kebabtallrik! Tippar nog åt ett par timmars sömn efteråt också! Ska försöka hinna med hästen och lite plugg ikväll också!
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar