söndag 21 februari 2010

klockan är 03.37 vaken till ingen nytta, bra jobbat jessica!
allt förmycket som snurrar runt i skallen.
tankar som jag lovat mig själv att inte tänka & som för exakt en vecka sedan var som bortblåsta kommer smygande tillbaka. tillsammans med en jävla massa ångerst. över precis allt jag gjort, just nu vill jag inget hällre än att ta tillbaka stora delar av det jag gjort den senaste månaden. folk pratar & kommenterar, jag håller med, skrattar & pressar fram ett leende. det funkar så. men jag orkar fan inte längre. blä. dom få personer som läser denna bloggen lär ju tro att jag är helt dum i huvudet rent ut sagt. med all rätt! & denna gången kan det fan inte va söndagsångerst eftersom det är sportlov..
Nä, ska lyssna lite till på "mash-up-en" av Ffire Flies & Vanilla Twilight och sen verkligen försöka sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar