onsdag 3 februari 2010

Hej, ännu en lång skoldag avklarad. Det är så sjukt, innan tyckte jag bara det var tråkigt, nu är det hemskt. Jag orkar verkligen inte skolan länge. Har så tappat suget. Vill bara gå bort till kagg och umgås med den människa som faktiskt får mig att må bra och skratta. Och om jag ska gå i skolan viil man ju ha bra betyg,annars tycker jag det känns meningslös.. men har ingen motivation och då blir allt bara en ända röra av arbeten och ångerst. Jag menar, är det såhär det ska vara dom tre närmaste åren?


Att jag ska få övervinna mitt skolktänkande varje dag.. jag vet inte om jag orkar det. Då är det nästan bättre,att börja om till hösten, fast då på nytt program och på ny skola.. Det vet jag heller om jag vill.. frisör på Lars Kagg med Camilla i sånt fall.

Förövrigt bestämmde jag mig igår att jag inte skulle röka mer. Jag tänkte "men så beroende är jag nog inte, och jag har så pass mycket självdissiplin att jag borde klara det!" Men är såå sjukt mycket svårare än vad jag trodde, och ju mer jag tänker på det desto jobbigare blir det. Det blir en psykisk jobbig grej helt enkelt. Men jag tar en dag i taget. Det som är nackdelen är att jag antaligen kommer ersätta det med något annat så som man ofta gör med beroende. I detta fallet godis och choklad. Men men, godis får nog övervinna nikotinet ett tag iallafall. Jag SKA klara hela morgondagen, så de så. ska kunna säga nej och kunna stå emot suget. Usha. Aja imon så ska jag in till skolan för ett..svenskaprov tydligen? Känns ju himlans skoj när alla andra är lediga och ligger hemma(dock av bakfylla för vissa) när man själv sitter där.. På fredag ska jag iallafall spendera kvällen med bästa camilla hagman & antagligen nille, fridis och björnie som vi antagligen sover hos,.. i skogsby haha! Näh nu ska jag nog ta och sova snart, lite konstigt eftersom klockan knappt är halv tio? men ska fasen passa på när jag väl är trött och sova igen lite haha!




Det är sjukt hur man kan komma någon så nära på så kort tid..
<3

2 kommentarer:

  1. Vem är det som gör dig glad, jag eller din lilla loverboy? (a)
    Jag är också sjukt opepp på skolan, har skolkat hela veckan, mamma tror att jag har varit i skolan... Jag tror att det blir bättre om du och jag börjar träna tillsammans, då blir man piggare och orkar mer, vi kanske borde försöka sova om nätterna också? haha. Men vi måste stötta och peppa varandra nu både med skolan och inför beach 2010, fäen vad vi ska vara vältränade, smala och fina :D älskar dig

    SvaraRadera
  2. Hihi dig såklart! :* Blir mest nevös när han är omkring hihi :D
    Ush, typ samma här! Jo det kanske ligger något i det att man blir piggare :)Haha sova m nätterna tror jag också ären bra ide hah ;D Hihi klart vi skaa!! :D Älskar dig också <3

    SvaraRadera