tisdag 30 mars 2010

20.25

Var ett dags sen jag uppdaterade nu, fast det har ju sina anledningar..
hade jag skrivit av mig så fort det varit något så hade bloggen varit överbelastad nu, hah.

Imorron är det iallafall dags för en stor förändring, något som kommer ändra hela sommaren & all framtid(typ?). Dock inte så kul att ligga hemma flera dagar, men förhoppningsvis riktigt värt det i sommar osv.

förövrigt längtar jag ihjäl mig efter öland roots med camillis mfl! ååhååå, jag får abstinens, tycker sommaren kan komma ganska så väldigt mycket nu!
kunde inte låta bli att slänga in några sommarpics

bad vid kalmarsund -08



rix fm med hedvig -08



böda -09



flundran med camillis -09

1 kommentar:

  1. sv: klart att vi kan! har lovat Tess att träna med henne också, men klart vi också hinner. Får se om min höft blir bra bara, är halt nu :p

    SvaraRadera